Monday, November 29, 2010

我喜歡攝影 雖然我拍得不怎麽好

“攝影是把瞬間變成永恆的魔法”
《下一站,幸福》里令我印象最深刻的一句。




小白,是我從臺灣帶回來的。它不但可以讓瞬間變成永恆,也可以讓你瞬間看見永恆。
我喜歡帶著它和家人朋友合影,因爲它的瞬間讓我們有聊不完的話題,也帶給我們歡樂。
如果你還沒看過小白,別擔心,我會繼續帶著它和大家見面,讓它帶歡樂給你們。

這些都會是我回憶的一部分

2 comments:

Anonymous said...

I have infer from a few of the articles on your website in the present circumstances, and I really like your tastefulness of blogging. I added it to my favorites net age file and resolve be checking promote soon. Please contain into public notice my position as ok and let me know what you think. Thanks.

plumage said...

Thanks you like my blog. ^^